11 oktober 2013

Lördagsloppis i Vika


I morgon lördag åker jag och dotter L till Templet i Vika med bilen full av grejor. Där kommer det att vara loppis hela dagen.


Jag säljer diverse grejor, hela fem kartonger har jag letat fram, till verkliga loppispriser.


Dotter L kommer att sälja massor av fräscha fina barnkläder och skor... jättebilligt!

Välkomna om ni bor i närheten! Och givetvis långväga gäster också...

Öppet lördag 12/10 mellan 10.00-15.00. Vika ligger här,  åk från Falun rv 69 mot Hedemora, ta av mot Vika efter ca 15 km. Efter ca 2 km, sväng ner vänster vid majstångsplatsen så ser ni det röda Templet.

18 kommentarer:

Lena sa...

Det blir nog lite långt....., men lycka till!!!! Vädret ser ju ut att bli strålande!
Kram Lena

Majas bekännelser sa...

Lycka till med loppisen! Hoppas ni får en mysig dag!
Kram Maja

lisashus sa...

Så härligt att bli av med lite saker och trevlig samvaro brukar det också bli. Vi hade loppis förra helgen och jag blev av med en hel del - sånt tackar man för! Jättetrevligt att umgås med de andra utställarna också!
Ha en jättekul loppishelg!

(Det lär bli flera för min del - oj så mycket onödiga saker jag har....suck)

Kramar
Lisa

Eleonora sa...

Lycka till på loppisen!

Villa Ryttarängen sa...

Spänande! Lycka till! Kraaaam Pia

Högagärde sa...

Jag blir nästan lite nostalgisk när jag ser dina bilder. Tänk de där bruna krukorna hade jag massor av i en mängd olika storlekar och modeller för ett antal år sedan. Lycka till med försäljning och eventuella nya inköp.

Elisabeth

Vardag och flärd sa...

Önskar jag kunde vara där!
Ha en fin lördag!
Kram Eva

Huset bakom lindarna sa...

Så kul det låter! Hoppas du slipper ta med dej något hem igen. Synd att det är så långt bort! Lycka till med försäljningen! Kram/Finas mammis

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Lycka till med försäljningen :). Ett besök där hade varit trevligt, men avståndet är för långt. Dalarna är annars ett riktigt vackert landskap, som jag gärna besöker.

Ha en fin dag!
Kram från Maria

Tant Otteskrufv sa...

Mmmm, kanske en utmärkt liten tur idag... :)

Meta sa...

Lycka till. åkte förbi där i går kväll. Synd att det inte var då.då hade vi stannat. Vi får ses en annan gång i Falun eller Borlänge.
Ha en fin lördag
Kram Meta

Vitt hus med svarta knutar sa...

Lycka till på loppisen! Jag ser att du har mycket fint att sälja. Vädret verkar bli toppen så det blir nog många besökare.
Kram,
Regina

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Å ja det er så spennende å selge på loppis , det har jeg også gjort noen ganger . Håper at du slapp å ta med alle tingene hjem igjen ! God helg og klem til deg !

Rosa i huset i vitt sa...

Hoppas det gått bra på loppisen
ha en bra
helg
kram Rosa

Anonym sa...

Och nu undrar vi förstås- Hur gick det på loppisen?

Melody and M.E sa...

Så himla synd att jag nu är nere vid sydkusten i regn och nästan storm, när jag så gärna skulle vilja vara i Dalarna och komma och shoppa hos dig!
Önskar dig en skön söndag!
Kram M.E

Merja sa...

Ser ut som du hade fina saker till salu. Skulle tro att du blev av med det mesta. Nu kan du köpa nytt;)
Ha en skön söndag!

Eleonora sa...

Hoppas att det gick bra med försäljningen och att du kanske också kunde göra ett litet fynd!
Underbar söndag har vi idag och nu ska jag ut på en promenad.
Sköt om dig i kommande vecka. Kram