2 december 2016

Tack!


Jag vill tacka för responsen på mitt förra inlägg! Inte bara här på bloggen utan också via mejl, sms och till och med brev, tack, tack! Jätteroligt att så många vill läsa min kommande roman! Måste kanske öka den tänkta upplagan lite...

Har också fått förfrågan om inte min förra roman, Café Trädgårdslyckan, finns kvar till försäljning. Den är slut i handeln men jag har fortfarande exemplar kvar och tänker nu sälja dem med starkt reducerat pris till dem som önskar. Tar också med mig några exemplar till Dalarnas bokmässa i mars.


Som jag tidigare berättat så lever jag just nu tätt intill Anja Larsson, huvudpersonen i Livet efter Mats. En kvinna vars tillvaro förändras och tar helt ny riktning när hennes man plötsligt dör. Och om hur hon får möjlighet att leva sitt liv på ett helt annorlunda sätt... Det är himla spännande att ta del av Anjas liv, fortfarande drar jag efter andan själv!

Hoppas ni mår bra och njuter av att december börjat. Det gör jag och har börjat ta mina promenader igen, något som varit nästan obefintligt länge.

Kram till er!

9 kommentarer:

Ezter sa...

åter spännande :) Ha en fin fredag!

Erikslundsliv sa...

Nu längtar jag efter din bok! Det blir så kul och spännande att få läsa den när den är klar.
Kul också om du får öka upplagan, du är eftertraktad och det känns såklart toppen förstår jag.
Heja dig, Eva-Mari!
Trevlig hekg!
Kram, Ann

lisashus sa...

Ja, åh så spännande det är och "en feelgood-roman med svärta" låter sååå lovande och jag älskade din förra roman! Fortsatt lycka till med slutfasen av din bok! Ha en fin andra advent i helgen!
Kram
Lisa

Isas Trädgård sa...

Åhh så spännande - jag får "rysningar" (av välbehag) bara jag läser om vad din bok handlar om !!
Ha en riktig härlig andra advent !
Kram/Isa

Vardag och flärd sa...

Längtar så mycket till utgivningen! Din förra roman står på en fin plats i bokhyllan och jag har läst den två gånger. Ditt sätt att skiva är så ....skönt.
Önskar dig en riktigt fin andra adventshelg!
Kramar Eva

Meta sa...

Jag väntar med spänning på boken. Förstår nästan hur du känner det efter mitt pris. För det måste ju vara som ett pris när den kommer ut.
Ha en fin andra advent
Kram Meta

HWIT BLOGG sa...

Fantastiskt att skriva en egen bok! Den ska jag hålla koll på...
Härliga bilder och ett ROLIGT inlägg :)
Kram från Titti

Mycket annat & lite betong sa...

Så spännande med din nya bok!
Mysig bild på lilla granen med solen som bakgrund.

Trevlig andra advent!
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Spännande
kram Rosa