22 mars 2018

Förberedelser inför Bokmässan Dalarna


Har börjat planera inför Bokmässan Dalarna på lördag och plockar och packar böcker. Jag kommer att sälja alla mina böcker men fokus är såklart lagd på min senaste roman Jag är Nora. Alla böckerna säljs under mässdagen till specialpris.


Det ska bli kul att träffa de andra utställarna, flera var med förra året också. Men framförallt blir det roligt att möta mina läsare, de som väntat på tillfället att köpa min nya roman!


Bokmässan Dalarna finns i år uppe vid Falu gruva. Pågår lördag den 24 mars, mellan 10-16. Om du inte har möjlighet att komma kan du köpa böckerna på Akademibokhandeln i Falun eller här genom bloggen. Mejla mig, adressen finns i högerspalten. Här kan du läsa mer om Jag är Nora. Kom gärna förbi och heja om du kan!

Hoppas vi ses, välkommen!

6 kommentarer:

eval8 sa...

Hade jag bott nära hade jag kommit! Lycka till!

lisashus sa...

Det måste kännas fantastiskt att ha åstadkommit hela 3 (!) böcker och att vara med på bokmässan också. Hoppas att du får många besökare - det får du säkert.
Önskar dej all lycka på lördag!
Kramar
Lisa

Vform sa...

Lycka till med försäljningen!
Kram!

Rosor och ruiner sa...

Ja, vilken grej, säger som Lisa här ovan, tre böcker och bokmässa på det, du kan du! Din senaste bok har nu varit med mig några kvällar innan läggdags. Trevlig och lättläst som de andra, och kul med de gotländska inslagen! Och även om det kanske inte är så, så kändes det ändå som att jag inspirerat dig lite där ;)

Kram och lycka till på bokmässan!
Gunilla

MirandaMaräng sa...

Önskar dig lycka på bokmässan. . . hoppas du får sälja många böcker!!! :-)
Trevlig Helg
Kram

Gubben sa...

Hoppas det blev en lyckad dag!