12 december 2018

Vilka kvällar jag haft!


De senaste dagarna har varit så roliga, jag har deltagit och sålt mina böcker under en Tjejkväll i samarbete med Kol & Rosor och så har jag haft mitt officiella boksläpp. Jag känner mig uppfylld och hedrad att bli kallad Sveriges svar på Jojo Moyes!


Boksläppet hade jag på anrika 1600-talsgården Vass-Brittas Gård här i Falun. Och den kvällen blev magisk, det hade så passande snöat och det var tacksamt att sätta ut marschaller som välkomnade mina gäster.


Huset är fantastiskt och så välbevarat,  mycket av inredningen härstammar från mitten av 1600-talet.


Det har varit ett privilegium att få använda gården till mitt boksläpp och det var bra att det fanns 30 Leksandsstolar så alla kunde få sitta. Jag fick många fina blommor och presenter, bland annat dessa vackra amaryllisar som jag nu njuter av i fulla drag. Men roligast är att så många har väntat på Piongården... tänk att så många vill läsa mina böcker!


Tack alla ni som redan läst ut Piongården och berättat för mig att ni tyckte mycket om den! Jag är så uppfylld av alla fina hälsningar.

Nu är det dags för mig att börja tänka på barnbarnens julklappar, julförberedelserna har liksom kommit i skymundan. Men nu så!

Ha det gott alla mina vänner!

7 kommentarer:

Eleonora sa...

Hoppas skrivklådan håller i sig!
Ha nu en underbar jul o bara njut
Kramar om😍

HWIT BLOGG sa...

Men så roligt :) GLAD för din skull...
Önskar dig en fortsatt härlig vecka.
Kram från ett grått Öland och Titti

Eva-Lotta sa...

Vad härligt! Jag har läst ut den, tyckte mycket om den😍

lisashus sa...

Du är verkligen värd alla hyllningar och du ÄR FÖRFATTARE nu! Det borde du väl ändå vara efter fyra romaner! Så härligt och glädjande med allt bifall!
Vilket toppenställe att ha boksläpp på och med leksandsstolar och allt! Inget kunde väl vara bättre! Jag kan tro att det var den rätta stämningen där.

Jag förstår att alla julförberedelser kommit lite i skymundan, men nu kanske du har tiden, när allt lagt sej.

Kram
Lisa

Villa Ryttarängen sa...

Verkligen jätteroligt. Du är värd allt detta och lite till. Vilken miljö... man döööör ju lte här. Varm kram / Pia

MirandaMaräng sa...

Verkligen en härlig gård att ha boksläpp på! Än har jag inte läst din bok. . .får ligga till sig till efter julen! :-)
Kramar

Isas Trädgård sa...

Din bok var ett fantastiskt sällskap i soffhörnet en dag i tystnad under veckan. Ville aldrig lägga den i från mig. Kunde se framför mig hur Piongården rustades upp och hur trädgården kom fram. Det var så roligt att få läsa både Kerstin, Kurres och Sivs tankar - berättelsen fick fler dimensioner på det viset. Igår skyndade jag hem från jobbet för att läsa ut den, det gick snabbt att cykla hem när jag visste vad som väntade - en riktig feelgoodbok !!
Ser redan fram mot nästa - för du fortsätter väl ?
Ha det så gott och njut av framgången - du är så väl värd den !
Kram/Isa