18 mars 2024

Bokbörsen


Jag får fortfarande förfrågan om att få köpa någon av mina böcker. Ledsamt varje gång att behöva säga att de är slutsålda.

Men på Bokbörsen finns de ibland att köpa. Där kan man hitta begagnade böcker, både närapå nya och de som utgått för länge sen. De säljs av privatpersoner och antikvariat genom Bokbörsen. De hävdar att "Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren"Jag har köpt många böcker därifrån och det har fungerat utmärkt. Riktiga fynd kan man göra!

Klicka här så kommer du dit. Sen är det bara att söka i sökrutan. 

Lycka till att hitta boken du letat efter!

3 kommentarer:

Eval8 sa...

Jag har dem alla, det är jag glad för. Har du inga fler på gång?
Bra tips att köpa så.

lisashus sa...

Jag är lycklig innehavare av alla dina böcker och är så glad för dem. Har dessutom givit bort en i födelsedagspresent.
Vilken bra idé med Bokbörsen!
Tackar för tipset!
Kram
Lisa

Vit Hortensia sa...

Åh vad bra att du tipsade om bokbörsen för jag har några böcker jag letat länge efter! Då kan jag samtidigt se om det finns några böcker skrivna av dig :-) Kram
Birgitta