9 juni 2014

Vinst!

Hos Blommiga Rutan hade jag turen att vinna den här söta sminkväskan och dessutom god duschcreme och kroppslotion! Prickigt är jag så svag för och jag har redan en necessär med röda marimekkoblommor så de matchar varann så fint. Tack för fina vinsten Anncathrine!


Flaskorna passar dessutom perfekt i fönstret i badrummet... färdiga att använda!

Vilket härligt väder vi haft i helgen! Här har födelsedagskalas, loppisbesök, cykelturer och grillkvällar avlöst varann... hoppas det fortsätter hela långa sommaren...

Må så gott alla vänner!

13 kommentarer:

Steekjes en Stygn sa...

Grattis med din fina vinst. Så härligt att sommaren är här. Det är bara att njuta och ta vara på varenda minut.
Önskar dig en riktig solig vecka.
Anje

Ezter sa...

Grattis till vinsten! Själv har jag blivit farmor sån här på morgonkvisten :)

Huset bakom lindarna sa...

Ja jag såg att det var du som vann den jättefina vinsten! Stort grattis!
Får nog önska mej en sådan när snart fyller år!
Ja vilket underbart väder vi har! Här har vi en helt underbar morgon.
Här ska jag packa och ikväll åker vi till min syster på västkusten!
Ha det bra du också!
Kram/Finas mammis

Felix sa...

Grattis till den fina vinsten!

Vackra bilder från både Mallorca och Bäsna trädgård också.

Sommarhälsningar
Elisabet

bakom berget sa...

Grattis! Vilken tur du hade. Jag har ju just kommit igång med min blogg igen. Kanske ska tänka på att delta i någon fin utlottning jag oxå.
Så vackra bilder du visar från Mallorca. Jag tycker den ön är såå vacker. Vi har pratat om att göra en resa dit igen.
Förstår att du var sugen på de vackra stolarna :-))
Vi ses snart igen. Ha en härlig start på veckan.

Kram Åsa.

lisashus sa...

Vilken tur du har och så fina saker du vann!
Jättesöt sminkväska och lite lyxiga "luktagott-saker" är ju aldrig fel, speciellt den här tiden!
Snygga flaskor också!
Ja, vilket härligt väder vi har! Själv är jag på torpet några dagar och njuter, klipper gräs och rensar ogräs förstås!
Fortsatt sköna dagar önskar jag dej!
kram
Lisa

Rosor och ruiner sa...

Grattis till fin vinst!

mm, det låter som att du har rätt sköna dagar - härligt!! Njut!

Kram Gunilla

Vardag och flärd sa...

Grattis till vinsten, så roligt!
Cykelturer är så härligt på sommaren - och med lite picknick i en härlig skogsbacke!
Ha det fortsatt fint, vännen!
Kramar Eva

Lena sa...

Grattis till vinsten!
Ja, det är underbara dagar nu!
Ha det gott!!!
Kram Lena

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Neimen det var jammen en flott gevinst du har vunnet da , så herlig ! Det gir en følelse av luksus synes jeg med nye krem og ting til litt egenpleie . Fin dag til deg igjen og klem.

Eleonora sa...

Grattis till fina vinsten! Den kommer att förgylla badrumsfönstret länge!

G:a Affären sa...

Grattis, det var en användbar och lyxig present!
Det verkar som om du har fullt upp sedan du kom hem från semestern. Men roliga aktiviteter mår vi bra av, hela sommaren.

Kramar
Cia

Blommiga Rutan sa...

Jätteroligt att du tyckte om din vinst!

Kramar Anncathrine