12 juni 2017

Måste gnälla av mig lite!


Jag blir så trött... på att vara sjuuuk! Har legat nerbäddad sen i torsdags och har en kraftig halsinfektion som aldrig går över. Jag är ingen tålig sjukling... jag är bara arg! Van är jag inte heller för det är sällan jag drabbas. Tack och lov!


Jag har glömt min fina grapeplanta som stått bakom gardinen i vardagsrummet. Den har inte fått vatten på länge. Har klippt ner den nu och gett den konstgjord andning. Få se om den bryter nya skott. Precis så här vissen känner jag mig. Stopp i öronen har jag också.

Måste få gnälla av mig lite. Men jag måste vara frisk till torsdag när jag har en efterlängtad rolighet att se fram emot.

Hoppas ni är friska och att jag inte smittat Torsångssläktingarna som var här i onsdags!

6 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Ja, det är vedervärdigt att vara sjuk! Jag har också åkt på eländet ... och många med mig också. Jag blir så otålig och gnällig och har svårt att ta det lugnt och vila. Ja, ja det går väl över nån gång ...
Krya på dig vännen!
Kramar Eva

Erikslundsliv sa...

Fy för att vara sjuk! Hoppas att du snart är piggelin igen så att din rolighet blir av som planerat!
Krya på dig nu!
Kram, Ann

Eva-Lotta sa...

Det är tråkigt att vara sjuk! Krya på dig snabbt💐

Villa Ryttarängen sa...

Fy tusan vad trist. Jag förstår att du vill gnälla av dig, det är bra. Jag har en mamma som ligger skruttig och sjuk i samma åkomma. Stackars er. Nu ska du krya på dig ordentligt. Klart du är frisk på torsdag. Kraaaam Pia

lisashus sa...

Fy, så trist mitt i sommaren! Hoppas att du piggar på dej tills på torsdag så att du får göra roliga saker!
Kryapådejkramar
Lisa

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ja det er noe ordentlig dritt å være syk ,uff stakkars deg ! Jeg håper at du pigger til så du får gjennomført det du har gledet deg til ! Hva kan nå det være tro ?!! God bedring til deg . Klem