19 juli 2017

Så glad... och stolt!


Tänk... nu har jag sålt slut på upplagan av min roman Livet efter Mats! Nu är jag inne på överupplagan! Den är inte stor och när den är slut... så är det slut! Finns fortfarande att köpa på Akademibokhandeln här i Falun. Och på stadsbiblioteket här i stan har det varit lånekö! Kan man vara annat än stolt och glad?

Om du vill köpa en bok medan tider är så mejla mig. Adressen står i högerkant. Priset är 179:- + frakt. Här kan du läsa mer om boken.

Jag har läst, ätit, fikat, löst korsord, stickat, vilat och njutit på min balkong en stund nästan varje dag, hela juli. I nästa inlägg ska jag visa hur jag har det där. Älskar min lilla oas med utsikt över takåsarna!

Önskar er en fin dag!

9 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Så roligt Eva-Mari att din bok sålt så bra - stort grattis !!!
Ser fram mot att se bilder från din fina balkong - du brukar alltid skapa så vackra miljöer - förstår att du njuter där ute !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Vardag och flärd sa...

Du ska vara stolt över din bok, som du vet tycker jag mycket om den! Och jag väntar på nästa bok!
Glädjande att du kan utnyttja din balkong när du är hemma, ser gärna hur du inrett den.
Ha en fortsatt fin vecka vännen!
Kramar Eva
Ps. Visst önskar jag mig en diskmaskin i stugan, det skulle underlätta mycket, vi får se .....

House and Garden by Bia sa...

Grattis till boken...jo då jag visste om den ;))
Det låter härligt det där på balkongen, avkopplande !
ha det gott !
Kram

Rosor och ruiner sa...

Härligt, och du har all rätt att vara stolt!
hihi, tack för de fina orden och frågan om när MIN bakbok kommer ut,,, troligen aldrig, är inte så modig som du, och inte har jag speciellt gott självförtroende heller...;) Men tack ändå!
Ser fram emot att få se hur din balkongoas ser ut!

Ha det gott!
Kram Gunilla

Eva-Lotta sa...

Så välförtjänt tycker jag! Stort grattis😀

MårsArt sa...

Grattis till att din bok säljer så bra! Jag är såå glad att jag är ägare till ett exemplar!
Visst är det skönt med balkongliv både soliga och mindre soliga dagar.
Här fylls dagarna, förutom av balkongliv, läsning av böcker, målande av tavlor och barnstolar, längre resor och kortare utflykter, kära besök av goa vänner och familj. Och god mat, förstås.
Ha det gott!
Kram
Agneta

Agneta Tellander sa...

Så roligt med boken. De är verkligen läsvärd. Skönt med en bok man kan vila i och längta efter att fortsätta läsa. Tack för tips på utflyktsmål förresten. Ska nog bese litet med runtomkring då jag är i Dalarna. Kram

Blommiga Rutan sa...

Grattis till det! Inte dåligt minsann ! Och inte konstigt , tyckte så mycket om den. En riktig må bra bok. Kram Anncathrine

Anonym sa...

Va kul - Grattis ....❤️