5 juli 2020

Tack alla!


Med en kär bild från min lämnade trädgård vill jag tacka för alla fina kommentarer jag får! De flesta är från gamla trogna bloggvänner, några från nya och så är det de där spontana utan avsändare som jag blir så himla glad åt! Jag vill tacka er alla med min finaste pionbild... den är till er. Och förstås till alla mina läsare som bara blir fler och fler. Det är så roligt att få respons på det jag vill förmedla med min blogg... mitt alldeles vanliga vardagsliv i tankar och bilder.

Tack!

11 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Tack själv! Kraaaam Pia

Mamma C sa...

Säger precis som Pia, tack själv.
Kram Carin

Vit Hortensia sa...

Den pionbilden är ju heeeelt underbar!......och anledningen till att jag kikar in hos dig är ju för att du är du och just bjuder på en härlig blandning ur ditt liv med stort som smått från din vardag och dina tankar. Så TACK till dig :-)
Varm KRAM
Birgitta

Unknown sa...

Tack själv för en underbar blogg! Jag har följt dig sedan du bodde i det röda huset. Älskar dina färgskalor och har inrett mitt hem med dessa. Min själ har fått lugn och ro. Kram ❤ /Camilla

Christina Karlsson sa...

Mitt första besök här och blev så glad av att genast mötas av en vacker pion! Och den underbara tapeten i grönt i föregående inlägg. Vackert! Hit in kommer jag nog igen.

Må gott! Kram Christina

lisashus sa...

Tack för den ljuvliga bilden och för din härliga blogg! Det är fortfarande roligt att besöka din blogg och ta del av allt du företar dej!
Det finns en harmoni som du förmedlar så fint med alla dina roliga förehavanden och kreativa sysslor!
Allt gott till dej!
Kramar
Lisa

HWIT BLOGG sa...

Tack själv och det är alltid en fröjd att kika in till dig :)
Sommarkram från Titti

Eva-Lotta sa...

Vilken bild! Jag älskar pioner. Det är alltid lika roligt att titta in hos dig :)

Tummelisa sa...

Tack själv! Läser alltid din blogg, men är dålig på att kommentera.....
Du skriver så fint om ditt liv, alltid lika roligt att läsa.Har tyvärr ingen egen blogg, vet inte hur man gör....

Ha en fortsatt trevlig vecka.
Kram Tummelisa

Rosor och ruiner sa...

Tack själv från en gammal trogen läsare ;) Underbar pionbild!!
Kram Gunilla

Mycket annat & lite betong sa...

Tack för den fina pionbilden!
Kram från din gamla bloggvän Agneta