9 februari 2024

Skrivbordets nya liv


 Skrivbordet förvandlades alltså till...

... soffbord! Precis som några av er misstänkte. Med den vita färgen borttagen och benen avkortade blev det så som jag hoppades. Redan efter ett par dagar känns det som om det alltid stått här. Och om jag hade vissa betänkligheter när jag kortade benen på det gamla bordet så fick de ge vika för den nya mer användbara funktionen. Det nya livet!

Praktiskt med lådan som gömmer fjärrkontroller och allt annat man vill ha till hands men inte framme.

Och precis som några av er också anade så blev korgstolen snabbt Iris favoritplats. Iris, mitt hjärta, som för övrigt har namnsdag på lördag. Grattis min prinsessa!

Fredag igen... hur kan dagarna gå så fort? Tiden rusar... ta vara på nuet och ha det bra. Kram.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Där ser man! Det var det jag misstänkte också 😊 Det blev jättebra!
Trevlig fredag! Eval8

lisashus sa...

Så passande och jättefint det blev! Har också ett liknande bord som jag kapade benen på i Sthlm, har TV:n på det nu. Kul när man kan förändra saker till det bättre!
Iris verkar trivas och grattis i förskott till prinsessan!
Kram
Lisa

Mamma C sa...

Men så bra det blev ditt skrivbord som soffbord.
Ha en fin helg.
Kram Carin

Vit Hortensia sa...

Perfekt med ditt "nya" soffbord och att ha en låda för fjärrkontroller och annat är ju verkligen en bonus. Det gäller att se potentialen i det man har :-)
Ha nu en mysig fredagkväll och en fin helg!
Kram Birgitta

Anonym sa...

Helt perfekt ♥️👌

Villa Ryttarängen sa...

Oj vad fint! Jag anade inte att det skulle bli soffbord. Kul med ett bord som ingen annan har och så bra med lådan där man kan lägga saker i som man inte vill ska synas. Kraam Pia

Rosor och ruiner sa...

Perfekt återvinning ju. Så smart du är, men det visste vi ju sen tidigare! Och snyggt blev det med.
Gratta Iris från mig och tre lurvbollar!
Kram Gunilla

Lillian "sognafaret" sa...

Jeg var på besøk hos min sønn i dag for å feire hans fødselsdag, da kjøpte jeg med meg tulipaner. Det er nydelige blomster, bare så synd de varer så kort.

HWIT BLOGG sa...

Så fint! Jättekul att kika in till dig igen :)
Kram i kylan från Titti