6 juni 2017

Grattis min fina Sofie!


Jag har så fina barnbarn! Idag, på nationaldagen, fyller mitt äldsta hela 25 år! Hur fort går det inte? Hon firade sin födelsedag med trädgårdskalas i solen hemma hos mamma och pappa. Och hela tjocka släkten och en hoper vänner var med. Sofie har också slutfört en fin högskoleexamen i veckan och gissa om mormor är stolt?


Glad som en lärka med siktet inställt mot en lovande framtid. Och mormor torkar en tår i smyg och önskar lycka till i livet. Vilken fin dag det varit!


Hoppas ni också haft en fin nationaldag.

6 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Gratulerer med dagen . Ja det er merkelig det med barnebarna ,de får frem tårene hos oss stadig vekk ,i glede. God kveld til deg . Klem

Vardag och flärd sa...

Grattis till ditt vackra, duktiga barnbarn Sofie! Visst ska mormor vara stolt över henne! Så fint att ha trädgårdskalas och släkten fick möjlighet att träffas.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kramar Eva

Eva-Lotta sa...

Vilken fin tjej,klart mormor är stolt. Min dator av på verkstad så blir SI och så med kommentarer ett tag!

MårsArt sa...

Klart att du är stolt över dina barnbarn! Underbart att se att det går bra för dem. Grattis till Sofie! Vi hade en riktigt fin nationaldag här. Sol och blå himmel under mitt barnbarns studentbal på hotell Tylösand.
Tror att han kom i säng när jag vaknade...
Kram
Agneta

Rosor och ruiner sa...

Grattis till ditt fina barnbarn, förstår att du är stolt! Vi firade också födelsedag och högskoleexamen i vår familj, ja inte hemma hos oss men hos syrran, vars barn vi firade.

Kram och må gott!
Gunilla

Agneta Tellander sa...

Så fin dotterdotter och så trevligt sätt att fira nationaldag på☺ . Jag firade på Skansen i solen. Festligt och högtidligt. Sverige är verkligen vackert i försommarskrud.