10 maj 2024

Sommarsandaler


Är så glad för jag har köpt mig ett par sommarsandaler som är perfekta! Är det nåt jag har ont om så är det skor. När jag hittar ett par som passar mina tunna fötter, för övrigt det enda tunna på min kropp, så är det bara att slå till. Sköna är de också. Hurra!

Nu ska jag strax gå och köpa mitt balkongvin och inviga balkonglivet ordentligt. Hann ju inte det senaste soldagarna som lurade alla att tro att våren kommit på riktigt. Kanske därför det blev ett sånt bakslag? Men nu så.

Hoppas ni också får fina dagar.

5 kommentarer:

Rosor och ruiner sa...

Snygga! Och sköna ser de också ut, det där märket gillar mina fötter, de är mjuka och sköna. Sedan jag hade hälsporre så är jag noga med vad jag sätter på fötterna.

Balkongvin, det låter gott, skål!!
Kram Gunilla

lisashus sa...

Grattis till skorna! Inte lätt att hitta lämpliga skor överhuvudtaget tycker jag och jag köper inte så ofta.
Hoppas verkligen på sandalväder efter senaste bakslaget, men det verkar hoppfullt.
Önskar dej sköna stunder på balkongen i helgen!
kram
Lisa

Vit Hortensia sa...

Det ser ut att vara mitt favorit märke Rieker :-) Älskar deras skor och kängor! Har svårt att hitta sköna och snygga skor då jag har tunna fötter i stl 36 och en bråkig led i stortån som blir inflammerad och svullen. Brukar alltid titta på Riekers skokollektion först när jag behöver nya skor, eller kängor.
Ja, nu hoppas vi solen och värmen stannar lite längre än förra gången och skål till dig där på balkongen :-)
Kramar
Birgitta

Anonym sa...

De ser sköna ut. Snygga också. Det är inte lätt att hitta bra skor.
Här är inte särskilt skönt idag. Grått och riktigt kallt.
Trevlig helg! Eval8

Mamma C sa...

De ser verkligen sköna ut. Skönt när man hittar något som passar perfekt.
Kram Carin