6 december 2021

Lite väl tidigt... och ett julmarknadserbjudande


 Va? Är de tre vise männen redan på väg? Lite väl tidigt kan tyckas. Tre av ekollonen jag plockade i höstas grodde och utvecklade rötter. Lite väl tidigt det också kan tyckas. Jag kanske ska plantera ner dem i krukor redan nu medan jag får upp rötterna? Nån som vet? Söta är de, hursomhelst.

Försäljningen av mina böcker på julmarknaden var så lyckad. Kul att så många vill ge bort en bok, eller tre, i julklapp! Vill du också köpa dem till julmarknadspris, mejla mig på evamari4@telia.com.


 

Välj en bok för 100 kronor, välj tre böcker för 200 kronor... eller alla fem för 300 kronor. Postnords frakt tillkommer. Här kan du läsa mer om dem. 

Må så gott!

3 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Jag planterade mina när de fått rötter. Om det var rätt eller fel vet jag inte, men det gick bra 👍🏼

Mamma C sa...

Visst kan du plantera ner dina ekollon i jord nu.
Den här ekollonskogen fanns i december hos barnbarnen för ett par år sedan.

https://hallonoblabar.blogspot.com/2019/01/kramat-om.html

Ha en ny fin vecka och kul att det gick bra på marknaden för dig.
Kram Carin

lisashus sa...

Vilka häftiga tre "vise män" du har. Du har då lyckats här. Har aldrig försökt, men det är väl bara att plantera dem, de har ju fina rötter. Spännande!
Kul att det blev lyckat på marknaden med dina böcker, de är verkligen såååå läsvärda!
Kram
Lisa