28 juni 2018

Dagen började så bra....


När matte öppnar balkongdörren på morgonen så skyndar jag mig att ta stolen innan hon hinner.


Innan solen blivit för varm går det att ligga här och filosofera över livet.


Fundera över den här dagen och slumra lite i lugn och ro.


Vad var det där?


Säg inte att det är en geting??


Getingar, humlor och stora flugor... fy, det värsta jag vet! Den kommer väl inte in?


Här känns det säkrare... dessutom sitter matte alldeles bredvid och gör nånting på datorn. Zzzz...

6 kommentarer:

MirandaMaräng sa...

Så härliga bilder på sötnosen. . . ja det är bäst att ta skydd när flygfäna är i farten. . . !!! :-)
Önskar dig nu en finfin sommar med Iris o din fina balkong!
Kramar

Eva-Lotta sa...

Ja de där flygfäna gör väl ingen glad 😉

Anita sa...

Nej, inte nu ... jag som hade det så bra i stolen, ser det ut som hon tänker när hon tittar upp med sina vackra blå ögon. Men jag anar att hon är väldigt nöjd att få ligga bredvid matte också. Tack för en underbar bildserie som värmde hjärtat.

lisashus sa...

Åh, så fin hon är och det är klart att hon väljer favoritstolen! Nej, getingar vill man ju inte konfronteras med! Vilka underbara bilder!
Kram
Lisa

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så vakker hun er da <3

Liselotte Johansson sa...

Vilken fin katt. Jag saknar våra katter som tyvärr fått flytta till pappa då maken blivit allergisk. Snart får de komma hem igen när vi byggt ett Attefallshus där de ska få bo.