10 december 2016

Att bestämma allt helt själv...


Tänk, redan är det tredje advent! Jag som alltid brukar hinna med, gör det inte. Men av roliga orsaker! Håller på att formge omslaget just nu. Oj, så roligt att få bestämma helt själv! Men Indesign ser inte riktigt lika ut som för tio år sen. Men det går... om än långsamt. Det svåraste är att bestämma när det är slutpetat. Deadline för allt... 23 december! Så nästa vecka formger jag inlagan. Sen lämnar jag Anja och Livet efter Mats åt sitt öde. Nåja, ett provtryck får jag...

Det har snöat lite i natt och det är så vackert. Alldeles strax går jag till Kristine kyrka för att lyssna på Brahms orgelkonsert. Behöver få lite annat i huvudet känns det som.

Tack för alla lycka till jag får!
Önskar er alla en fin tredje advent.

13 kommentarer:

Ezter sa...

Det är så spännande! Du har sinne för det vackra, så du vet nog precis när du är klar!

Lena sa...

Så spännande o kul! Önskar dig en riktigt skön adventshelg!
Kram Lena

Isas Trädgård sa...

Men åhh så roligt att få formge omslaget till din egen bok. Har ju jobbat på bokförlag så jag har lite hum om processen även om jag bara ansvarade för den ekonomiska biten. Förstår att du varit i en skapande och kreativ bubbla under skrivarperioden och att det kanske känns lite dubbelt nu när deadline närmar sig. Spännande ska det bli !

Så trevligt att mina pastaänglar varit på nattlig utflykt!!!
Ha det så gott kära bloggvän !
Kram/Isa

House and Garden by Bia sa...

Så kul och spännande samtidigt !!
Önskar dej också en fin tredje advent !!
Kram och hej !
Bia

Eleonora sa...

Skönt att du nu kan skörda slutet av ditt arbete. Nu kan julen bli lugn och skön och du får ha trevligt med dina barn och barnbarn. Det blir spännande att få ta emot ditt nya verk.
Tusen varma kramar får du från
Eleonora

Vardag och flärd sa...

Det är så spännande med din bok, jag längtar så mycket till du meddelar att vi kan beställa!
Fint att gå till kyrkan och lyssna på musik!
Ha en trivsam kväll, vännen!
Kramar Eva

Erikslundsliv sa...

Lycka till med boken! Det blir så kul att få se den färdig sedan. Skönt att du ska vara klar den 23 december så du kan få lite julledigt sen!
Ha en skön kväll!
Kram, Ann

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Ojj spennende tider da ! Jeg gleder meg til boken kommer . Nydelig bilde og fin tredje advents kveld til deg ! Klem

lisashus sa...

Nu ser jag att vi har nästan samma titel på våra inlägg - syftar på ditt förra! 😀
Antar att du verkligen har kul saker att tänka på nu kring din bok!
Hoppas att du ändå hinner njuta av lite adventsstämning också. Det gör du säkert, klok som du är!
Önskar dej en fin vecka och ett fortsatt lycka till med bokpysslet!
Kramar
Lisa

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Så spännande med din nya bok! Ser verkligen fram emot att få läsa den.
Att gå till kyrkan och lyssna på konsert är underbart.

Ha det så bra
Kramar Anncathrine

September sa...

Spännande!

A House With A View sa...

Vad himla kul med ditt bokskrivande, heja dig! Jättespännande tycker jag. Och vad kul med alla delar kring en bok, även med själva designen, hoppas få se :)

Luciakramar aka

Meta sa...

Vad spännande det måste vara. Jag skulle nog inte klara det är så där som kommer på nåt hela tiden som jag vill ha med.
Härligt att gå på konsert det var länge sedan Precis som du tiden räcker inte till.
Ha nu en fin vecka
Kram Meta