31 augusti 2020

Jag blir glad när jag ser den


Minns ni tapetrullen jag köpte bara så där? Nu är det tapetserat och klart. 

  Gången mellan vardagsrum och kök blev så fräsch och ljus. Väl värd arbetet.

 Hyllan är uppsatt på samma plats igen.


Jag är ju svag för torkade fröställningar av olika slag. Framförallt av lokor. Då förstår man nog varför jag förälskade mig just i detta mönster. Jag blir glad när jag ser den.

I morgon börjar september. Jag som gillar hösten säger välkommen! 

Ps. Tapeten heter Nora och kommer från Boråstapeter.

9 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Det där blev toppenfint, Jag har undrat lite när vi skulle få se den på plats. Mycket fint mönster. Ha en fin måndag. Kraaam Pia

Eva-Lotta sa...

Så jättefint det blev. Förstår att du är nöjd! Ha en skön måndag!

Mamma C sa...

Så snyggt det blev.
Ha en bra start på veckan.
Kram Carin

lisashus sa...

Vilken otroligt söt tapet och så passande med lokorna! Sååå snyggt det blev och den där pallen!!! Så fin, med fårskinnet på! Ja, du har då verkligen en härlig smak och lyckas få till det så fint varje gång du gör något! Roligt att få ta del av dina fixningar! Inspirerande!

Ja, snart har vi september och det ska bli jätteskönt! Hoppas på att svampen växer till sej här efter torkan.
Allt gott till dej!
Kramar
Lisa

MirandaMaräng sa...

Ja tänk vad en fondvägg kan göra mycket. . . blev jätte fint och passar i ditt hem!
Jag välkomnar också september. . . har blivit mycket svalare redan och regn var och varannan dag! Skönt!
Ha en fin måndag!
Kram

Isas Trädgård sa...

Ljuvlig tapet och så mycket du - förstår att du blir glad när du ser den.
Ha det så gott !
Kram/Isa

HWIT BLOGG sa...

Den tapeten är helt ljuvlig...var hittade du den? Jag har ett litet rum som denna skulle passa så fint i. Måndag igen, helgen försvann blixtsnabbt som vanligt. Ha en fin vecka nu :)
Kram Titti

Rosor och ruiner sa...

Jättefin tapet o den passade ju som handen i hansken!! Fint!
Kram!

Vit Hortensia sa...

Tänk ändå att en tapetbit kan göra sån skillnad, såååå fint! Jag har en liknande bänk som min svärmor använde som pall framför sin vävstol. Min är inte i riktigt lika bra skick som din, men den har också ett grått krulligt fårskinn på sig :-)......och den där hyllan.....sååååå charmig!
Ha en fin dag!
Kram Birgitta